هیئت جودو جنوب غرب تهران
هیئت جودو جنوب غرب تهران

هیئت جودو جنوب غرب تهران

2 نشان، رهاورد ارزشمند جودوکاران جنوب غرب از مسابقات قهرمانی نیروهای مسلح

در مسابقات جودو قهرمانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که روز چهارشنبه 22 شهریورماه برگزار شد، جودوکاران جنوب غرب با شایستگی به 1 نشان ارزشمند طلا و 1 نقره دست یافتند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان جنوب غرب تهران و به نقل از کرمی دبیر هیات جودو جنوب غرب، در رقابت های قهرمانی جودو نیروهای مسلح در وزن 100 کیلو حسن محمدی با شایستگی به نشان طلا دست یافت و محمدمهدی کرمی در وزن 60 کیلو به عنوان دومی رسید.

گفتنی است؛ اساتید (محمد مهدی کرمی و سعید فتحی) از مربیان منتخب نوجوانان تهران در مسابقات قهرمانی کشور از حوزه جنوبغرب حضور داشتند.


کسب عنوان سومی جودوکاران جنوب غرب با 1 طلا ، 1 نقره و 4 برنز

در رقابت های جودو منطقه ای استان تهران به میزبانی شمالشرق که روز جمعه 10 شهریورماه برگزار شد، تیم اعزامی از جنوب غرب با کسب 6 مدال رنگارنگ به عنوان سومی دست یافت .

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان جنوب غرب تهران و به نقل از کرمی دبیر هیات جودو جنوب غرب، این رقابت های منطقه ای با شرکت 65 جودوکار در سالن شهید موگویی برگزار شد و در پایان تیم اعزامی از  جنوب غرب به عنوان سومی این مسابقات دست یافت.


اسامی مدال آوران :

محمدحسین روشنایی وزن 81 کیلو : مدال طلا

محمد شفیعی وزن 100+ کیلو : مدال نقره

سعید کشت دار 55 کیلو، نوید آزموده 66 کیلو، حمیدرضا بخشی 73 کیلو و سیدجواد حسینی 90 کیلو : مدال برنز


1 طلا و 4 برنز، حاصل تلاش جودوکاران جنوب غرب از مسابقات انتخابی جوانان تهران

در مسابقات انتخابی جودو جوانان استان تهران که پنجشنبه 2 شهریور ماه برگزار شد ، تیم اعزامی از جنوب غرب با شایستگی موفق به کسب 1 نشان درخشان طلا و 4 برنز شدند .

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان جنوب غرب تهران، در جریان مسابقات انتخابی جودو جوانان استان تهران که با حضور محمد بلوطی دبیرکل فدراسیون و با شرکت ۱۶۰ جودو کار در قالب ۲۲  تیم در سالن شهید افراسیابی برگزار شد، ورزشکاران جنوبغرب با شایستگی موفق به کسب 1 طلا (سپهر علی نژاد) و 4 برنز (مهدی حیدری، سعید کشت دار، پویا سلمانی و نوید آزموده) شدند .


کسب یک مدال نقره، رهاورد پیشکسوتان جنوب غرب در مسابقات جودو قهرمانی کشور

در ششمین دوره مسابقات جودو پیشکسوتان کشور که جمعه 3 شهریور ماه در سالن شهید افراسیابی برگزار شد، پیشکسوتان اعزامی از جنوب غرب موفق به کسب یک نشان ارزشمند نقره شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان جنوب غرب تهران و به نقل از کرمی دبیر هیات جودو جنوب غرب، ششمین دوره مسابقات جودو قهرمانی کشور در رده پیشکسوتان برگزار شد و در پایان استاد محمد مهدی کرمی در وزن 60 کیلو به نشان  نقره دست یافت.